Wednesday, September 12, 2012

Coats and boots


New York is about to wrap up its fashion week, again closing the book on what we can expect to be the styles of next Spring.
And yet, we are about to unpack coats and rain-boots from the back of the closet and welcome Autumn.

Therefore, we leave you today with a little fashion poem from designer Minä Perhonen.
Enjoy the beginning of the fall!




1 comment:

  1. Monclerは好きですか!私はこのブランド品に特別な愛情を込めました。はじめに仕事をするときに、ボースはモンクレールについての仕事を配してくれました。はじめにはどこから始めるか、わからないんです。ただ、インタネットで、モンクレール コートについての写真を探して、モデルさんがモンクレール コートを着て、男らしい魅力を随所に演出してくれました。私はこれでこのブランド品にすごく好きになりました。将来いつか買いたいなあ!でも、今まで、手に入れることがなかなか出来ません!

    ReplyDelete